Monday, November 1, 2010

Rullsuusk, neljas katse

Niih. Nädal läind nagu niuhti. Erilist trenni ei teinudki, nats vehkisin iga õhtu hantlitega ja kõhulihast ka servast natuke katsetasin. Põlve hoidsin.
Trenni minnes mul põlv veits isegi valutas. Aga trennis nüüd aega midagi valutada.
Trenn oli väga- väga mõnus. Tunne oli kindlam jälle natuke ja lõpuks uhasin paaristõukeid pikalt. Nii vägev tunne on, kui asjad välja tulema hakkavad. Tõeliselt fun oli. Trenni lõpus hakkas vigastatud kõhulihas ikkagi veits tunda andma. Eks vaatab, kuidas järgmised päevad on. Võibolla tuleb see neljapäev ka veel see hull trenn vahele jätta ja kodus vaikselt nina nokkida.
Vaatasin, et mõned on ikka päris hulluks keeranud trennigraafiku. A noh. Tark ei torma. Tõlge on, et ma nii palju trenni ei viitsi teha ja lisaks on mul ka esimesed väiksed vitsad ületreeningust kogetud. Eks siis pärast rajal näha ole, kelle taktika paremini töötab. Päris põnev. Praegu pakuks küll, et näen mõlema H-i kandu stardijoonel ja kui finishisse jõuan, on neil juba supp söödud ja lõunauinak ka tehtud. Aga sport on sport ja seal võib igatmoodi olla. Alla ei anna igatahes võitluseta. Alati jääb veel variant, et poistel keeratakse määrdega suusad peesse ja minul on siuksed, mis ise sõidavad :) Noh, eks see võistlusmoment on rohkem niisama mäng muidugi, tegelikult käib võitlus ikka iseendaga.

3 comments:

  1. Ah, et otsid vabandusi, miks neljapäeval viilida jah? :)

    PS! Mul pole midagi selle vastu kui sa mind suusas võidad nii kaua kui ma oma aja ära teen. Seega kõik on tõesti võimalik.

    ReplyDelete
  2. ma tegin hommikul KÜMME kätekõverdust!!!

    ReplyDelete
  3. Seal neljapäevases trennis tehkse iga kahe minuti järel 10 kätekõverdust. Ja pooled ühe käega :)

    Nuh, mul ka kahju pole kellelegi kaotada, kui ma ise normaalselt ära sõidan.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...