Monday, January 23, 2012

Klassika. Katse nr 2.

Esimese klassika kirjelduse juures jäi lisamata detail, et suusakeppidel olid asfaldiotsikud alles vahetamata ja see ka asja kergemaks ei teinud kindlasti :)

Eile siis proovisin teist korda klassikat. Ja seda siis laenatud suusavarustusega. Ruthi nn "esimese lume" suusaga sõitsin. Teoorias on ta suusad mulle umbes 7 cm liiga pikad ja suusakepid ka veits pikad, aga reaalis ei olnud eriti häda midagi.
Suuska päris hästi pidama ei õnnestunud määrida, aga enamvähem täitsa pidas siledal maal. Ja libises see vana Visu ka veits paremini kui mu oma suusk. Aga laskumisel on minu suusk tunduvalt paremini juhitav.
Jõudu on mul rohkem kui eelmisel aastal, see on kindel. Palju sellest reaalselt kasu on, see selgub varsti.

Eile tuli täitsa suusatamise moodi välja juba. Sõitsin hästi aeglaselt ja rahulikult ja üritasin tehniliselt õigesti suusatada. No midagi nagu juba täitsa oli olemas.

Kokku suusatasin 9.8 km, aeg 1.09, keskmine pulss 137 (vau vau!), max pulss 165.
Asi pole lootusetu, ma ütleks.

3 comments:

  1. Pulsinumbrid on küll väga eeskujulikud:)
    Marciale ikka lähed?

    Merike

    ReplyDelete
  2. lähen jah. Suusad on juba seal, sellepärast Ruthilt laenasingi klassikasuuska, et saaks natukenegi veel lihvida tehnikat. St et suuskadel üldse püsti seisaks. Päris hull avantüür sellest tuleb, aga noh, vast jään ellu :)

    ReplyDelete
  3. Muidugi jääd sa ellu:) Naudi sõitu ja ilusat loodust!

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...