Thursday, September 30, 2010

Suusahooaeg avatud.

Täna sain esimest korda elus alla rullsuusad. Issver kui äge. No peaaegu nagu päris. Algul kulus umbes tund, et tasakaalu ja tehnikat õppida ja ega seda ühekorraga selgeks ei saagi. Aga jube lahe oli, kui juba samm välja tulema hakkas ja kahelepoole ei kõikunud enam. Naeratuse võttis näole ikka. Jalalihased on valusad, selle eest hoiatati kah enne.Ja pärast trenni oli nii naljakas kõndida. Samm oli kuidagi pikk ja oleks tahtnud libistada :)
Ühesõnaga nüüd mõnda aega tegelen suusatehnika lihvimisega.
Ei, suusatamine on ikka lahe. See on ikka täitsa minu ala, noh. Olgu siis päälegi lumeta säästusuusatamine, ikkagi on lahe.

12 comments:

  1. Salatrenn jah? :)
    Ma käisin suve hakul paar korda sõitmas rullidega. Päris omapärane tõesti ja mõnus ka. Eks alguses ole muidugi tsipa ebakindel aga see alguse asi.

    PS! Kus käisid? St mingi spordiklubi juures?

    ReplyDelete
  2. Salatrenn jah :) Ja muuseas sama spordiklubi oma, kus sa isegi käid :)

    ReplyDelete
  3. Aa läksid ka sinna suusatrenni?
    Ma käisingi seal suve alguses aga siis ei sobinud treening plaanidega, seega jätsin katki. Algselt plaanisin nüüd uuesti käima hakata aga otsustasin rullitamisest loobuda.
    Teen hetkel lihtsalt põhja ja võimalik, et hakkan imitatsiooni tegema kord nädalas.
    Ma ise arvan / leian, et imitatsioon on olukorras kus tehnikat väga ei oska ja soovid seda õppida, parem. Rullil on hoog sees ja nagu ka suusa peal olles tehnikat raskem jälgida ja parandada. Nö kuival maal tehnika parendamine lihtsam.

    Aga noh see minu isiklik arvamus.
    Rull annab kindlasti tasakaalu tunnetust.

    ReplyDelete
  4. Sul võib õigus olla küll. Samas ma praegu tahan just sellist kergemat trenni teha vähekse ja mulle täpselt sobib. Mahtu ei tahagi teha, ületreenimine on hullem kui alatreenimine, see on kindel. Sai juba joostud ka kõvasti ja vahepeal võtaks lõdvemalt. Lisaks mulle välitrennid istuvad rohkem. Ma väga ei viitsi kuskil siseruumides tuimalt higistada. Fun peab ka olema ikka. Mulle väga meeldis, väike adrenaliinilaks ja terveks õhtuks tuju hea.

    ReplyDelete
  5. on ikka jõukurid :) rullsuusad ja tasulised trennid jne :D

    ReplyDelete
  6. No midagi pole teha. 3 minutit kaotasin talle eelmisel korral. Nüüd hull lubas siukse aja sõita, et mul läheb keeruliseks sellega:D Ei jäägi muud üle, kui proffide käest abi otsida.
    Ma sõitsin laenatud suuskadega. Spordiklubi liige ma ei ole. Võtsin ainult selle konkreetse trenni. Hind on väga ok, eriti kui see trenn mind Heikist kasvõi sekund varem üle finishijoone aitab :P

    ReplyDelete
  7. kisub põnevaks see teievaheline lahing :) ma siis ootan teid finišis ja vaatan pealt seda lõpurüsinat :D

    ReplyDelete
  8. Olgem täpsed, eelmisel korral kaotasid sa väga palju. Noh sa ei lõpetanudki :)
    Üle eelmisel aga 3 minutit.

    Aga loodetavasti tuled jälle Pärnust hommikul bussiga, mis suudab paar korda katki minna :)

    ReplyDelete
  9. sel aastal ma lähen nädal varem Otepääle ja magan Kiku maja ees lumehanges :)

    ReplyDelete
  10. Sa oled ülbe mutt küll, kuid selle öö enne maratoni võid ju siiski mu juures Tartus magada. Kui just üüratut tormi ja tuisku pole, siis saab siin päris viisaka temperatuuri juures magada, buss on varasematel aastatel ukse eest väljunud ning eelmise õhtu traditsiooniline pizza vajab ka söömist.

    ReplyDelete
  11. Okei okei, teeme siis traditsioonilise pitsaõhtu. Ise tule ka ikka starti!

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...