Monday, May 16, 2011

Ainult krokodill jalutab vees

Nädala tagumine osas langesin jälle totaalselt rollist välja. Neljapäeval oleks saanud trenni minna, aga jalad olid kanged ja jätsin vahele. Reedel, laupäeval ja pühapäeval oli küll juba hea olla, aga siis olid jälle muud segavad asjaolud. Muidu oli jube hea treeningplaan ja kahju, et untsu läks kõik. Aga noh, küll jõuab neid trenne teha veel oksendamiseni.
Ma olen seda varem ka vaadanud, et kui juba neli päeva trenni mingil põhjusel ei tee, siis viiendal päeval nagu väga enam ei viitsigi minna, rütm on segi ja logelemine on ilmselt kerele siiski kõige loomuomasem tegevus. Seega peaks püüdma sellist olukorda vältida edaspidi. Tegelt oleks eile jõudnud ka jooksma, kui ma õiget hetke maha poleks munenud.

Aga igatahes jooksmas ma käisin täna. Venitasin selle minemisega täpselt niikaua, et kui 500 meetrit joosta sain, hakkas vihma sadama. Jõle kift ilm oli. Päike paistis, linnud laulsid, vihma vaikselt sadas ja taevas oli topelt vikerkaar. Jalad olid veidi rasked, aga muidu oli väga mõnus joosta. Kauaks seda rõõmu ei jagunud, sest ühel hetkel sadas rahet ja siis tuli vihma nagu ämbrist, riided muutusid raskeks ja jalad lirtsusid. Seega jooksutiir jäi planeeritust lühemaks. Jooksu lõpetasin kohaliku toidupoe ees ja selle minutiga, mis mul kulus riiulilt kohupiima haaramiseks ja maksmiseks, oli sadu muidugi järgi jäänud :) Aga noh, polnud enam mõistlik märgade riietega edasi joosta ja kohupiim käes oleks tüütu joosta ka olnud tegelikult.

Seega siis täna kirja 4,42 km, aega läks 35 minutit ja keskmine km aeg 7.54, keskmine pulss 146.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...