Tuesday, May 3, 2011

Kuidas Tartus ellu jääda?

Hetke seis on selline, et nohu on endiselt alles ehkki mõnevõrra tagasihoidlikum. Reielihased ja sääreluud on veel Viljandst valusad ehkki tunduvalt vähem kui eile. Kergelt annab tunda see koht põlves, kust vesi välja võeti, aga ka märkimisväärselt vähem kui eile. Ja Viljandist sain vesivilli suure varba otsa, mis ka juba tasapisi paraneb.
Noh, olukord pole lootusetu :)
Ei teagi kohe, mismoodi valmistuda. Tahaks teha veel kaks rahulikku jooksu sel nädalal nagu soovitati. Samas on jõle keeruline leida oma graafikus sellist kohta, kuhu need paigutada. Ja kesse nüüd ütleks, mis päevadel need tuleks teha. Esialgse plaani järgi lähen homme jooksma ja siis vaatab edasi. Neljapäeval vist ventti oleks tark vahele jätta. Reedel siis äkki teine jooks? Või ikka neljapäeval?
Noh, praegu teen kuiva trenni ja loen teooriat. Menüüs siis "Jooksja tarkvara", "Kehalised võimed ja organism" ja www.kipka.ee. Sama menüü oli mul ka eelmisel aastal ees ja ma pean tunnistama, et sel aastal suudan ma palju paremini sellest tekstist läbi närida. Noh, sellest sain ma muidugi eelmisel aastal ka aru, et minu pikkuses maratonijooksjad kaaluvad keskmiselt 50 kilo mitte 70. Aga muus tekstis on sel aastal tuttavaid sõnu rohkem :)
Muidugi mul on mingi strateegiline plaan ka Tartu jaoks olemas ja mingid eesmärgid, mis ma salamisi unistan. Oleksin rahul ajaga alla 2.45 ja ideaalis võiks joosta kiiremini kui 2.32 (tervitused jälle Tartusse :P). Aga 23 kilti on pikk maa ja kõike võib juhtuda, seega kõige tähtsam on lõpuni ära kannatada, tuleb siis aeg, mis tuleb.

2 comments:

  1. No minu ainuke osalemine Tartus oli 2006 kevadel ja seda (minu mälu järgi) suhteliselt mittesportliku talve järel. Aeg oli 2:16 millegagi. Olen täiesti kindel, et jooksed kiiremini kui 2:45.
    Edu ja kergeid mõtteid rajale!

    ReplyDelete
  2. Mul on kehtiv 21 km reks 2.45 :) nii et ei ole siin kindlat midagi. Teoorias peaks olema jõukohane, aga kui see sein ette tuleb kuskil 17. km-l, siis lõpus tuleb võibolla pikutada vahepeal raja ääres

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...