Monday, June 6, 2011

Lõpuks suuskadel

Täna ma siis lõpuks jõudsin esmaspäevasesse trenni. Hiljaks jäin pool tundi küll, aga vähemalt kohale jõudsin ja jala sain valgeks.
Suht kummaline tunne oli tõmmata suusasaapaid jalga, kui väljas 28 kraadi sooja, aga kannatas olla küll nendega. Välja arvatud pisiasi, et trenni lõpuks hakkas suusasaabas varbale. Põhjus arvatavasti selles, et kuumaga jalad paistes. Võtab siis teised saapad järgmine kord.
Esialgu oli veidi kahtlane tunne küll kitsal rullsuusal, üksjagu ukerdamist ja koperdamist enne kui midagi tehnika moodi uuesti välja hakkas tulema. Kuhu kadus vahepeal jälle tasakaal? Ei tea.
Trenn oligi rohkem suhete soojendamine rullidega. Ma pole varem valges nendega sõitnudki, kui järgi mõelda. Aga trenni lõpus sõitsin esimest korda Pirtal ringi ära ja polnud seal mingit keerulist laskumist, mida ma õudselt kartnud olin. Pisike kergelt allamäge lõik. Kiivrit mul muidugi endiselt ei ole ja see tuleb kiiremas korras hankida, enne kui ma liiga uljaks lähen ja kaubandusliku välimuse asfaldile jätan.
Rullsuusk on ikka tõsiselt fun. Suvistest aladest kõige mõnusam. Väga, väga äge noh.
Kokku siis algatuseks 46 minutit, kokku sai 5,8 km sõidetud, aga suurem osa siis trennist möödus samme meelde tuletades platsil. Keskmine pulss 138.

4 comments:

  1. Mul on sama tunne rulluiskudel, et krt miks ma varem pole nendega sõitnud - nii äge :)
    Aga kiiver olgu kohe ostetud, ei taha kohe üldse mitte kuuldagi jutte, et ma sõidan aeglaselt või mis muud sada vabandust, miks kiivrit peas ei ole.

    ReplyDelete
  2. Äkki pakub huvi - http://nevene.ee/711,kasutatud-rolski-gp-rullsuusad.html

    ReplyDelete
  3. need on uisurullid. Ma jääks esialgu klassika peale.
    Mulle rulluisk meeldiks ka kindlasti, aga hoian põlve ja sõidan suvel ainult klassikat.

    ReplyDelete
  4. No sa saad nendega klassikat ka sõita. Ongi rohkem talviste oludega sarnased, kus suusk võib tagasi ka lipsata :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...