Monday, June 20, 2011

Nädal jälle läind

Siuvilksti läind.
Trenni olen natuke teinud küll, aga pole olnud aega seda kirja panna. Vahepeal ei leidnud mitu päeva oma gpsi usb junni üles ja peast ka ei mäletanud enam täpselt, mis ja kuidas tehtud sai.
Esmaspäev-teisipäev puhkasin laagrist.
Kolmapäeval käisin pikas jooksutrennis. Trenn oli ses suhtes eriline, et tehti filmi ja puha :) Muidu oli nagu ikka Mariuse trenn, raske ja tihe. Lõike joostes olen ma juba nii targaks saanud, et päris maksimumi välja ei pane ja sellega seoses ei tõmba ka enam lihaseid ära. Ma ei tea, kas see on õige või vale, aga praegu see strateegia töötab.
Eriti raske oli seekord sixback. No ma ei tea, terve talv trenni teinud ja ikka on mingid konkreetsed lihasharjutused nii kohutavalt rasked. Aga päästevöö mu ümbert aina kahaneb ja see motiveerib ikka usinalt kannatama uuesti ja uuesti.
Jooksutrenn siis 1,5 h, kilomeetreid tuli kokku 7,5 ja keskmine pulss oli 155. Kokku jooks+ sixback kella andmetel kulutas 1411 kcal

Reede hommikul tegin rahuliku mõnusa jooksu, keskmine pulss oli 140, aega läks 57 minutit ja jooksin 6,76 km. Hästi mõnus oli joosta. Kuskile kiiret polnud ja rahulikult tiksusin ja hoidsin pulssi.

Laupäeval oli mul Pärnus kala, maasikapeenra ja rattapäev. Issver kui head maasikad mu peenral kasvavad ja issver kui hea on latikas. Rattaga sõitsin 14,63 km. Kuna ma käikudest tuhkagi ei tea, siis sain õelt väikse vihje, kes ütles, et vasaku käega keera 3 ja paremaga 6, siis on normaalne sõita. Ja oligi nii. Kohe teine asi oli. Kui ma esimesel rattakatsetusel väntasin vahele ühe kiire kilomeetri ajaga 2.45, siis seekord 2.31, mis on ikka päris suur vahe. Keskmine pulss oli 122, nii et selline rahulik linnasõit muidu. Kiiret kilomeetrit katsetan ma Kalevi puiesteel, seal on selline mõnus 1,5 km sirge tänav, kus erilist liiklust ei toimu. Muidu linnavahel sõitmine on ikka suht kreisi- lapsed jooksevad, pensionärid, teised jalgratturid, koerad.. ega ikka mingit tempot seal ei sõida.

Täna rullsuusatrenni jälle ei jõudnud, selle asemel tegin hiljem maratonitempos jooksu. Idee järgi vähemalt. Mõtlesin, et teen kuskil 6.40 ühtlaste kilomeetritega jooksu. Reaalis panin nagu kevadine vasikas minema, hea oli joosta ja esimesed kilomeetrid 6.12, 6.01, 6.16 ja siis jõudis kohale, et ikka nagu liiga kiiresti saab, järgmised kilomeetrid tempo kukkus kolaki kolaki 6.32, 6.47, 6.32 ja viimane poolik km ka umbes 6.47. Noh, suht väsind olin ikka lõpuks ja pulss ka vastav siis- keskmine 168 ja max 176. Kokku siis 6,68 km. Njah. Hetkel tunduvad mu jooksueesmärgid küll veits ebareaalsed.
Aga pole hullu, tuleb rohkem trenni teha lihtsalt.

Asoo, kaal 65,8

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...