Sunday, June 5, 2011

Triatlon?

Noh, treening-graafikust jäin jälle maha. Kuna kolmapäevases trennist tsakrad lahti tehakse, siis maailm avaneb ja igasugu huvitavaid sündmusi ja ekspromt värke juhtub. Niisiis reedel ja laupäeval sai ajule väike reset tehtud, mistõttu tuleb neid vedelaid kaloreid nüüd nädal aega põletada :)
Aga reset töötas korralikult. Täna hommikul oli täielik turbo sees ja sain suure hunniku edasilükatud tööasju kaelast ära.
Õhtuks siis lõpuks vedasin jooksuriided selga ja valmistusin just uksest välja astuma, kui telekast hakkas Veikko Tääri triatlonisaade. Potsatasin tagasi diivanile ja vaatasin selle lõpuni. Noh, kerged mõtted selles liinis mul liiguvad juba mitmeid aegu, aga need on rohkem sellised uitmõtted. Saatest jäid ka kahetised mõtted. Point oli siis, et ükskõik mis vormi pealt treenima hakates, saaks veel triatloniks vormi.
Ja keda meile siis näidati: Veikko Täär- vana sportlane, pole kahtlustki, et saab vormi; Contra- vana sportlane, nägin teda Tartu jooksumaratoni finishialas ja uurisin, kuidas jooks läks. Ma ei mäleta enam, mis aja ta mulle ütles, a see oli umbes pool tundi kiirem kui minu aeg. Tema puhul pole samuti kahtlustki.
Aga jättes nüüd sportlased välja ja reaalselt vaadates, siis ajalimiidid kõigepealt
1. 1km ujumist- 40 minutit
2. ratas 100km- 4.50
3. jooks 10 km- 1.30
Noh ja ega ikka ei ole midagi niisama lihtne.
Ujulas ma pole kolm aastat käinud (mul on kott riietega juba kaks nädalat autos, aga pole jõudnud), aga see 40 mintsa on küll väga kahtlane. Kui ma viimati ujusin kilomeetri, siis ma polnud veel spordi tegemisega alustanud, a minu arust läks kuskil tunni ringis selle kilomeetri peale aega. Ratas teatud tingimustel vist oleks isegi vändatav, aga see on ju Otepää, seal on ju need jubedad tõusud, seega samuti kahtlane. Jooks muidu oleks väga lihtne, aga pärast ujumist ja ratast võibolla ei jõuagi pooleteise tunniga ära koperdada.
Ühesõnaga minu arust ikka olematu vormi pealt seda kuidagi läbi ei tee, kui praegu trenni tegema hakata.
Aga. Kiusatus on proovida. Las see mõte siis laagerdub. Ujulatesti teen ära kunagi, siis otsustan.

Lõpuks jõudsin ikka jooksma ka. Jooksin aeglaselt, mõnus oli. Keskmine pulss 139, aega läks 1.04 ja kokku sai 7,2 km. Esimest korda ei olnud aeglaselt raske joosta. Huvitav.

2 comments:

  1. mine proovi siis esialgu kõrvemaa traitlon läbi teha :)

    ReplyDelete
  2. oo, tänud info eest. Täitsa kahe silma vahele jäänud üritus. See oleks testimiseks paras jah. Lisaks on kodule lähemal. Ja põhiline, et normaalse stardimaksuga. See Pühajärve oma on minu arust kõvasti üle pingutanud stardimaksuga.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...