Wednesday, June 1, 2011

Mai läbi

See kuu ma olin siis korralik ja esimest korda pidasin korralikku trennipäevikut nagu mulle juba ammu soovitati.
Kokku 13 trenni
14 tundi ja 31 minutit
kalorikulu 7779
jooksin 76,06 km
rattaga sõitsin 49,03 km
õnneks peab seda päevikut gps minu eest ise, endal pole muud muret kui raporteid printida.

Noh. Jah. On kah. Üldiselt püüan ikka selle poole, et saaks 5 tundi nädalas trenni tehtud, aga mais õnnestus see ainult ühel nädalal. Samas sai jälle tehtud enda kohta kiireid jookse ja võtsin seda taastumise osa rahulikumalt, et mitte vigastada jumala eest. Ses mõttes on kõik väga hästi. Vorm paraneb ja kõik sujub.
Ei ole ennast katki kukkunud jalgrattaga ega mootorrattaga. See on ka tore.
Negatiivse poole pealt- ei jõudnud mitmetesse trennidesse, kuhu väga oleks tahtnud minna. Rullsuusatrenni ajal nagu kiuste on olnud järjest mingi emergency ja hullumaja.

Mais oli lõpuks ka see hetk, kui saan raporteerida, et 30 kilo on nüüd kindlalt läind ja juba mingidsajad grammid peale kah. Põhimõtteliselt kaotasin mais umbes 1,5 kg ainult, aga selle eest kadus 3 cm vöökohast, mis teeb rõõmu. Järelikult see Mariuse sixback läheb ikka väga õigesse kohta.
Aa, ja veel üks asi. Mul on kolm aastat olnud vasakul säärel haavand, mis kuidagi ei paranenud. See olevat nende inimeste haigus, kes liikumatuna voodis lamavad ehk siis naha verevarustuse häire. Vot jah, see nüüd siis lõpuks ka paranes. Nii et ainevahetuse ja verevarustuse olen ka siis lõpuks normaalselt tööle saanud. Organism on üks väga peen mehhanism. Kui korra tuksi keerad, siis võtab väga kaua aega, et parandada.
Kaal siis hetkel 66,0.

Juuniks suuri plaane pole. Rohkem trenni teha ja kuidagi kuumalaine üle elada. Ma ei tea, mis teema sellega on, aga kuuma talun sel aastal veel kehvemini kui varem. Hakkan juba ise ka arvama, et pole päris normaalne ja peaks täitsa uurima hakkama.

Millegipärast ei saa ma blogisid kommenteerida. Kui keegi oskab öelda, milles probleem olla võib, siis antagu lahkesti teada. Muidu tahtsin öelda trenni maailmameistrile, et väga kõva sõit, Kertule, et väga tubli maraton ja Vöötoravale ka veelkord õnnitlused eduka maratoni läbimise puhul.

Aitab mölast. Trenni nüüd.

3 comments:

  1. Kle, mis harjutusi 6backis tehakse?
    Kas samu mis Venttis aga puuduvad siis hüpped ja käte harjutused - sees on kõike need, mis puudutavad kõhtu, selga, külgi?

    ReplyDelete
  2. jah, ongi spetsiaalselt selja-, külje- ja kõhulihastele. Niisama see sixbacki trenn jääb vast veits lahjaks (pool tundi ainult), aga mõnele teisele trennile otsa on väga hea. Mulle see jooks+ sixback kombinatsioon väga meeldib.
    Jooksutrennis on seda hüpeteosa palju.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...