Friday, June 25, 2010

Oli ilus aasta

Haanjast tulles otsustasin ma selle kaaluteema tõsisemalt ette võtta. Lugesin kilomeetrite kaupa foorumeid, artikleid ja kommentaare; analüüsisin, süstematiseerisin, katsetasin, muutsin, katsetasin uut versiooni jne kuni lõpuks leidsin selle menüü, mis mu kaalunumbri suhteliselt kiiresti allapoole lennutas.
Lisaks otsisin trenni, millega suusavorm järgmiseks aastaks paraneks. Kõik jutud viisid ikka selleni, et kõige parem ettevalmistus suusatamiseks on kepikõnd ja jooks. Pärast pikka mediteerimist sai siis lõpuks kirja pandud Hansapanga tervisejooksule. Algne plaan oli, et kui hooaja viimsel jooksul jaksan ühe jutiga 4 km läbida, on väga hea. Aga tegelikult, nagu ma juba kirjutasin, jooksin selle juba teisel korral läbi. Kaal muudkui kukkus, jooksuajad paranesid iga nädalaga ja hasart muudkui kasvas. Suve teisel poolel katsetasin juba pikemaid jookse ja enda suureks üllatuseks olid need täiesti läbitavad.
Viimaseks jooksuks jäi SEB Sügisjooksu 10 km trügimist.
Plaanid olid suured, suusahooaeg ukse ees ja mina elu parimas vormis. Lahe!

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...