Sunday, June 27, 2010

Jaanijooks

Sellel aastal ametlikest jooksudest on joostud:
1. mai Viljandi järve jooks (12 km), aeg 1.25,17, km aeg 7.06
22. mai Maijooks (7 km), aeg 45.54, km aeg 6.33
5. juuni Olümpiajooks (7,2km), aeg 44.58, km aeg 6.15
20. juuni Pärnu ranna rahvajooks (4km), aeg 24.00, km aeg 6.00
Karksi-Nuia jaanijooks oli esimene jooks, kust mul oli varasem aeg olemas aastast 2008 ja see oli vaja üle joosta. Jooksu pikkus on 4,4 km ja eelmine aeg oli 28.41, mis oleks pidanud olema täitsa löödav. Ma ise arvestasin, et umbes minutiga peaks kiirem olema. Stardis igal aastal samad näod ja oli teada, kelle tempos peaks jooksma, et asi ära teha. Raske oli millegipärast esimesest meetrist peale ja kilomeetri peal oli selge, et paremaks ei lähegi. Nendest, kellega koos joosta plaanisin, jäin maha. Seal on selline rada, et esimene kilomeeter on sirge maa, siis 30 meetrit allapoole kiiresti, edasi hakkab rada vaikselt koguaeg tõusma ja lõpuks tuleb 500 meetrit järsem tõus. Ja küpsetas nii läbi, et viimasest tõusust pidin ikka üles kõndima. Aeg oli lõpus 29.32, mis tähendab, et kaotasin 51 sekundit endale. Oli väike pettumus ikka. Samas kui ma selle eelmise aja jooksin, olin ma 8 kg kergem ja eks tõusudel on see ülekaal tunduvalt häirivam kui siledal maal. Võimalik, et rannajooks oli ka veel ikkagi mingil määral jalgades.
Aga noh, kui positiivsest küljest vaadata, siis oma nooremat (ja 10 kilo kergemat) õde võitsin ikkagi 3 minutiga. Oma kaalukategoorias ilmselt ka konkurentsitult parim:)
Ja alles on juuni, paremad jooksud on veel ees.

5 comments:

  1. Nojah, sel ajal kui mina treppideni jõudsin (juba praktiliselt surnuna), hõikas keegi üleval mäe otsas sõbrale: näe veel üks paks hakkab mäest üles tulema! Nii palju siis sellest 10 kilo kergemast.

    Aga eks minagi olen 5kg raskem kui mullu ning jooks oli täiesti košmaarselt keeruline. "Paide-Türi rahvajooks" kummitab ka tänaseni veel pidevalt ;)

    ReplyDelete
  2. Ihii. Mõtle, et need võisid olla vabalt mõne su klassikaaslase lapsed :D

    ReplyDelete
  3. Hmm, mis jooks see Pärnus oli ja kus?
    Jälle midagi, kus oleks võinud olla, tähelepanuta jäänud :)

    ReplyDelete
  4. selline jooks http://www.raudmees.ee/?id=231
    lehesabas kogemata jäi pilk peale. Osalejaid oli 42 ainult minu üllatuseks. Ilmselt ei olnudki kuskil rohkem reklaamitud. Muidu ilm oli ilus ja oleks võinud "turiste" ikka rohkem olla. Või siis Pärnus polegi erilisi jooksusõpru.

    ReplyDelete
  5. no näed - kilomeetri ajad pidevalt paranevad :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...