Saturday, January 1, 2011

Uuel aastal uue hooga

Uue aasta alguse puhul siis plaanid ka kirja. No et ikka oleks motivatsiooni ja nii.
Kõigepealt tahaks võtta lumest maksimumi, mis välja võluda annab. Uhaks seda estolppetit võimalust mööda ja põhiüritus siis muidugi Tartu Maraton. Plaan on teha sel aastal igas kohas ja igal distantsil uued isiklikud rekordid:) Kuskil ajusopis on mul muidugi edev unistus teha kogu estoloppet ära ja Alutaguse, Haanja ja Tartu isiklik reks ligi tunniga üle sõita. Aga noh, suusk on libe ja igasugu asju võib juhtda. Ideaalsetes tingimustes peaks olema teostatav, aga noh, kui sajab valget laia lund ja nähtavus on null, siis on ulme muidugi. Igatahes plaan on ja töö käib selle nimel. Algses plaanis oli Finlandian Hiito kah läbi kihutada, aga selle kuupäeva olen kompromissikorras sunnitud loovutama mehele. Selgus, et tal on ka hobid :) Las siis jääb 2012 aastasse ka unistusi. Mul on neid seal muidugi ees juba teisigi, kui kristalselt aus olla. Aga sellest aasta pärast.

Jooksust kah. Kui lumi ära sulab, mis kahjuks kunagi kindlasti juhtub, kuigi minu pärast võiks vabalt ka mitte juhtuda, kaevan jooksutossud ka kapi sügavustest välja. Kevadel läheks prooviks Riia maratoni joosta, kui mingigi jooksuvorm olemas on. Siis võiks joosta aja kuskile 5.20 kanti. Edasi nokiks kohalikke jookse ümber kõikvõimalike järvede. Kui mulgid maratoni teevad sel aastal uuesti, siis läheks jookseks seal kehtiva isikliku reksi poolmaratonis lõdva randmega poole tunniga üle. Ja siis sügisel jookseks ilusa 4.44 seb maratonil.
Ongi vist kõik plaanid kirjas. Eks pärast siis hakkame maha kriipsutama, mis kõik untsu läks. A plaanid peavad ikka suurejoonelised olema. Siis on vähemalt üritatud. Reaalis pole mul õrna aimugi, kas ma üldse sellisteks tulemusteks võimeline olen kuna ma pole nooruses mingit trenni teinud ja mingit ettekujutust oma võimete piiridest ei oma. Millegipärast on mul tunne, et need piirid on veel õige kaugel. Mingit arukat põhjendust sellele tundele mul muidugi pole.

Ja kohe tegin otsa lahti kah hommikul suusarajal. Olemine oli selline nagu ikka kipub olema 1. jaanuaril kui on veidi tähistatud ja magama mindud kell neli. Rajal oli peale minu veel üks Eesti koondise dressis noormees, kellel oli vist veel hõredam olemine kui minul. Tempo oli selline vaevaline ja tõusust läksime umbes ühtmoodi uimerdades üles :) Ülejäänd normaalsed inimesed 1. jaanuaril.. ee.. olid ilmselt kuskil paremini hooldatud rajal. Ma käisin Järvel ja seal oli selline mõnus värske lume rada. Kohati oli suusajälg mõtteline ja väga laialivalguv, libisemine puudus ja pidamine oli ka selline hädine. No aga väikse taastusravi tegin ikka ja uimerdasin oma 11,9 km ikka ära. Väike värskendav tuuleke puhus ja lund tuiskas näkku- sobis mu tänasesse hommikusse. Kokku läks mingi 1.25, kalorit läks 705 ja keskmine pulss oli 150. Täna õnnestus ka sel hooajal esimest korda kukkuda laskumisel. See värske lumi tõmbas vasaku suusa kurvis kinni ja korras. A praegu on kukkumiseks ideaalsed tingimused. Ainult lumiseks saab.

Öeldakse, et selline nagu on 1. jaanuar, tuleb terve aasta. Eks ta siis tuleb täis sporti ja kukkumisi. Äge. Las tuleb. Peaasi, et varustust ei lõhu.

Head uut aastat!

5 comments:

  1. 2012 on nagunii Vaasaloppet plaanis :)

    ReplyDelete
  2. Oi, kus on aga plaanid :) Mul mees veel seletab, et ma uuel aastal peast täitsa ära keeranud, et 7 võistlust 2011 plaanin teha, aga noh sinu plaanidega see ei konkureerigi :D

    ReplyDelete
  3. ei olnud just keeruline ära arvata :)

    ReplyDelete
  4. Unistamises ma olen kõva jah, see on selge :) Aga vahepeal toimub elu, mis korrigeerib plaane nii nagu ise tahab.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...