Monday, March 14, 2011

Klassikat võib :)

Arstil käidud. Onu väänas mu jalga igatpidi ja miskit eriti öelda ei mõistnud esimese hooga. Niipalju ainult, et põlveõndlas vedelikku pole. A noh, eelmisel korral ka ei olnud, oli hoopis kuskil väga ebatavalises kohas, kuskil lihase vahel. Ma ise arvan, et see on nüüd ka seal, aga ma pole arst ja võin eksida vabalt. Tunne lihtsalt on tuttav. Ainult et seekord veits valusam. Lühidalt siis sain saatekirja magnetisse. A magnetiga on selline põnev lugu, et vastaval asutusel pole raha, et enne maid seda uuringut teha lasta :) Alternatiiv on siis ise uuring kinni maksta.
Niisiis on kaks varianti a) ülekoormus ja b) meniski vigastus. Kui on variant a, siis paraneb ise ära, kui b, siis lõigatakse. Juhul, kui on vaja lõigata, siis olenevalt sellest, millal uuringu teen, toimuks lõikus mais või juulis. Paranemine pidi keskmiselt ikkagi 2 kuud võtma aega. Seega, kui ma lükkaks selle juulisse, oleks mul terve suvi pekkis, maratoni kindlasti ei jookseks ja trenni ka suvel ei teeks. Katastroof. Kui mais saaks lõigata, siis saaks juulist trenni teha, aga karta on, et maratoni sügisel ikka ei jookseks. Väga halb. Aga saaks midagi ikkagi suvel teha, tasapisi. Võibolla.
Aga kui on ülekoormus, siis on kõik kõige paremas korras. Veits puhkust ja gaas põhja.
Mul pole 2 kuud aega seda uuringut ju ometi oodata. Eksole. Kohe oleks vaja teada.

A muidu arst ütles, et ma võin proovida selliseid asju teha, kus on otse liigutust vaja teha. Et siis klassikarajad ootavad mind kuni neid veel on. Homme veel proovima ei lähe, sest pärast jalaväänamist on tunne jälle oioi kui kehva.

4 comments:

  1. No küll võib ikka üks kärsitu olla :)

    Aga vaatamata arsti jutule ma ei soovita sul suuskama minna. Praegu juba päris jäised rajad ja oht, et jalg läheb korraks paariks kõrvale on suur ja väike liikumine võib raskeid tagajärgi tähendada.

    Võta hoopis kepid kätte ja mine kõndima. Koormus jalale väiksem kui joostes aga saad otse liikuda ja oht jalga väänata väiksem.

    ReplyDelete
  2. Tead, mul on tunne, et ta teadis väga hästi, et ma pärast jala väänamist õieti kõndidagi ei saa, sellepärast nii lahkelt lubas :) Igatahes nii hullult kui eile õhtul ja täna hommikul pole varem valutanudki.
    Suure hirmuga panin tasulisse uuringusse aja kinni kohe hommikul. Jõhker tundus mõte, et kaks kuud pean niimoodi piinlema teadmatuses. Ja see loetamatus kirjas rida saatekirjal, millel on hüüumärk lõpus, tegi ka veits ärevaks.
    Homseks sain kohe uuringu aja ja vastus vist tuleb 5 päeva pärast.
    Jessas küll. Mis ma nüüd teen? Kirimalet keegi viitsib?

    ReplyDelete
  3. saadan sulle oma käigu tähitud kirjaga elukohajärgsesse postkontorisse

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...