Sunday, March 27, 2011

Nädalavahetus täis sporti

Nädalavahetusel käisin Jõulumäel Eesti meistrikaid vaatamas. Laupäeval siis meeste ja naiste teade ja pühapäeval meeste 50, naiste 30 vabatehnikas. Kiftilt ikka ässad panevad. Ma ei ole kindel, et ma selle 2,5 km klassikarajal igast künkast alla sõita üldse julgekski. No kõrvalt paistab muidugi hullem ka kui rajal olles, aga ikkagi. Meie trennipoisid tõid harrastajate teise koha ära ja seal kus meie naiskond poodiumil oleks võind seista, seal oli tühi koht, sest harrastajatest oli ainult kaks võistkonda väljas :) Vabatehnika rada oli tunduvalt rahulikum. Vabatehnika maratoni oli tegelikult jube põnev vaadata. Nii erinevalt sõidavad kõik. Terve rida küsimusi tekkis, et mis ja miks ja kuidas. Eks ma hiljem treeneritelt uurin.

Aga reede õhtul vedasin ennast spordiklubisse ja kütsin 30 mintsa spinni ja 15 mintsa jooksulinti. Laupäeval tegin Pärnus 45 mintsa spinni ja pühapäeval ka 45 mintsa spinni+ 30 mintsa hantleid. Kõhulihased on neljapäevasest trennist siiani valusad alles. Spinn on mu jaoks üks igav trenn, aga jooksma igaks juhuks veel ei läinud.

Põlv on okei vist, vahel kõndides veits annab tunda natuke, aga tundub, et läheb iga päevaga paremaks.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...