Sunday, March 13, 2011

Trahviminutid

Pärast teisipäeva läks jalg päris hulluks. Kolmapäev oli väga vaevaline. Kui parasjagu kõige hullemini valutas, küsis mees, et kuule, kas sa laupäeval sõidad pika või lühikese maratoni :) Noh, tühjagi ma midagi suusatasin.
Vedelesin hoopis veekeskuses igas kausis ja käisin igas saunas. Veits läks nagu paremaks, aga jalg ikkagi valutab puhkeasendis kah. Paistes väga enam pole.
Ühesõnaga on mul palju vaba aega järsku. Lugesin läbi raamatu "Kaka ja kevad". Meeldis. Kuna juba kultuurilainele sain, lugesin öösel läbi terve viimase kuu "Areenid", lappasin läbi raamatu- ja plaadimüügi edetabelid, kino- ja teatrikavad, arvustused ja tegin endale listi, mis ma näha ja kuulda tahan, kui paus pikemaks peaks minema.

Lumi on endiselt maas. Kõik suusatavad. Ainult mina ei saa. Vastik, vastik, vastik. Homme lähen arstile, eks siis kuuleb, mis edasi juhtuma hakkab.

5 comments:

  1. Jubedalt tahaks öelda, et mis ma rääkisin :)

    Aga loodetavasti see valu hetkel pani mõistuse pähe ja enne kui jalg päris terve ei ole ei hakka koormusi peale panema.

    PS! Selleks, et vorm ära ei kaoks soovitan ujumist, noh kui just jalg nii valus pole, et sedagi teha ei saa.
    Alternatiivine oleks basseinis jooksmine - jalale koormus väiksem aga siiski olemas, seega see selline nii ja naa värk.

    ReplyDelete
  2. kõik ei suusata :) ma vist ei üritagi enam. aitab küll. 145 km sel talvel...:)

    ReplyDelete
  3. Ujumine kahjuks on täpselt see liigutus mis mulle ei sobi.Otseliigutused on okei, aga ujudes käib jalg veits põlvest ikka viltu ja hakkab valutama. Isegi vahepealsel ajal, kui põlv muidu ei valutanud, siis ujulas alati hakkas. Muidu mulle ujuda meeldib.
    Basseinis jooksmine oleks vast parem. Aga kus siukest asja teha saab? Spordiklubi ma vahetada ei taha ja ühekordsete trennidena ostes läheb vist jõle kalliks kokku.

    ReplyDelete
  4. Aga mine vaata Nõmme ujulasse, kas seal ei saa teha? Üldiselt peaks mingi lastebassein olema, kus vesi pole väga sügav.
    Suvel saab rannas :) aga praegu tsipa jahe veel :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...