Monday, March 28, 2011

Suvisemad plaanid

Kindlasti tahaks joosta sel aastal

1. mai Viljandi järve jooks
21. mai Maijooks
23. juuni jaanijooks ümber Karksi paisjärve
pole veel kalendris- Mulgi maraton (21km)
11. september Tallinna maraton (42km)

need on need jooksud, kust mul on eelmisest aastast märk maas ja mis ma kõik tahan üle joosta sel aastal. 21 km tahaks sel aastal joosta 2.15 ja maratoni 4.44. Hetke jooksuvormist mul veel ettekujutust pole, aga aega on laialt ja peab ikka motti ka olema, et trenni teha. Onju. Lisaks olen ma üle 10 kilo kergem kui aasta tagasi, seega ei tohiks võimatu olla. Trenni tuleb lihtsalt korralikult teha.
Muid jookse vaatan ka ja plaane on rohkem, aga see eelnev on siis miinimumprogramm. Plaan on esimest korda elus Tartu jooksumaraton ka ära proovida.
Rattaga sõita ma ei viitsi. No niisama tund-kaks trenni mõttes on lahe, aga võistlusi ei plaani. Tagumik jääb kangeks ja selg valusaks ja igav kah. Ja ma ei julge vabakäiguga mäest alla sõita kah :) Aga vaatan, vahelduse mõttes äkki proovin triatloni korra. Juhul muidugi kui tuleb soe suvi ja kannatab ujuda. Ja kui ma endale kiivri kunagi ostan :)
Aga plaan on mahutada kindlasti rullsuusk ja suusaimitatsioon ka suvisesse treeningplaani. Ja veel on igasugu põnevaid plaane.
Ja jõutrenn ka mingil kujul jääb kindlasti programmi alles.

Ja kaalu tahaks ka viieka allapoole kangutada. Tänane kaal 67,2. Maratoni võiks sügisel joosta 62 kilosena näiteks.
Vot siuksed plaanid.

4 comments:

  1. Ma endiselt soovitan rabajookse kasvõi trenni mõttes. 6,3km. Tasuta rada. Võid isegi vimpli saada. :) Ja start antakse tunni jooksul iga 5min järel, seega valikuvabadus.

    ReplyDelete
  2. Ma täitsa tahaks näha kuidas sa triatloni ilma rattasõiduta läbid :)

    ReplyDelete
  3. No ma vaatan kõiki võistlusi, mis kalendris on, aga suvisel hooajal ei pruugi linnas olla alati. Vahepeal vaja kartulit panna ja võtta ja igasugu muid veidraid asju ajada.
    No see triatloni rattaots on nii lühike, et selle kannatab ära. Aga süstemaatiliselt selle jaoks trenni tegema ei hakka. Mul on muidugi see kiivriprobleem ka, et ma vihkan igasugu kiivreid ja ilma selleta ei lasta starti. Seega see triatlon ilmselt uitmõtteks ainult jääb.

    ReplyDelete
  4. Ma ei salli ka kiivrit. Aga no ülla eesmärgi nimel... :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...