Saturday, March 19, 2011

Suusahooaeg läbi

Eilseni ma veel lükkasin seda mõtet edasi ja unistasin, et panen paar korda veel suusa ikka alla. Põlv on viimastel päevadel veits vähem valutanud ja lootust oli. Aga täna öösel ärkasin terava valu peale ja põlve polnud jupp aega võimalik liigutada. Ma ei tea, kas see ongi see, mille kohta öeldakse "lukus põlv" või oli see midagi muud- igatahes jõle vastik tunne oli. Hirmus oli. Pikalt see ei kestnud ja magasin edasi. Veidi aja pärast kordus sama nali. Võeh.
Hommikul otsustasin siiski joone alla tõmmata ja mitte riskida. Niikuinii oli plaan aprillis puhata, nüüd siis tuli see lihtsalt varem. Ja kaks nädalat on juba puhatud ka.

Niisiis kokkuvõte. Suusatasin umbes-täpselt 450 km sel talvel. Arvestades milline talv oli, siis oleks võinud rohkem. Aga samas on seda kordades rohkem kui ükskõik millisel eelneval talvel.
Maratonidest. Neli starti ja kolm finišit siis lõpuks jäigi. Ühtpidi võttes pole ma varem ühel aastal rohkem kui üht maratoni lõpuni sõitnud, seega tugev hüpe edasi. Ja kui Alutaguse isiklikku parandasin 47 minutit, Tartut 20 minutit ja Mulgis tegin elu kiireimad 30 kilti, siis vist ei saa päris ebaõnnestunuks hooaega lugeda. Teisalt jälle oli ka ebaõnne ja valesid valikuid. Esimesed maratonid rikkus see lollilt välja väänatud käsi, Alutagusel oli suusk kinni määritud, Tartus olin ise loll ja suusk ei pidanud, hooaja lõpus jälle trauma.. Et selline veits rahulolematu ja melanhoolne alatoon jääb ikka juurde. Aga samas see rahulolematus paneb mind rohkem treenima ja järgmisel aastal uuesti proovima, see on kindel.
Trenni kasutegurit nägin kõige rohkem tõusudel. Tõusust üles minek oli käkitegu võrreldes varasemate aastatega. Tehnikaga tuleb veel tööd kõvasti teha ja üht-teist tuleb veel mõelda ja treeneritega arutada, mis ja kuidas.

Nüüd siis praen kolmapäevani ja siis saan teada, mis värk selle põlvega on. Siis teeb uusi plaane. Enne ei hakka igaks juhuks kirja panema kuidas ma maikuus Riias maratoni jooksen :) Aga kuni pole diagnoosi, on lootus ikka alles, et ehk saab ise terveks. Igast asju juhtub ju.

6 comments:

  1. Õnnitlen, et vaevast lahti said!:) Pealegi suusatasid sa 300 km minust rohkem. Ülitubli!!!

    ReplyDelete
  2. Aga sulle kaotasin ikkagi. Ja Heiki võttis vähemalt pool rõõmu tulemustest. Tegelt kah. Vastik trennisõltlane! :)
    A noh, eks noorsportlase areng vast kah vähe pidurdub ja mina olen järgmisel aastal kõvem mutt.

    ReplyDelete
  3. Mina olen peaaegu loobunud Riia peale mõtlemast.
    Praegu... :P

    ReplyDelete
  4. Mina kah, kui aus olla. Pole jooksnud terve talve ühtki meetrit. Ma isegi ei kujuta ette, kas ma üldse joosta jõuangi.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...